eerotika

Tuesday, July 24, 2007

Znásilnění při stopu

Náklaďák spokojeně vrčel a já pomalu usínala na sedadle spolujezdce.
Najednou mne probral dotyk na mém koleni.
Otevřela jsem oči a udiveně se zadívala na šoféra, který mi svíral rukou koleno a jeho prsty se bezostyšně sunuly stále výš.
Ucukla jsem a vzala za kliku.
"To si nech od cesty, na takové srandičky nejsem stavěná. A nebo můžeš hned zastavit a já půjdu raději pěšky... " řekla jsem.
Zazubil se a k mému zděšení si volnou rukou začal rozepínat opasek u kalhot a potom i poklopec.
"Tady odsud neutečeš. Mám centální zamykání. Ale ještě než zastavím, tak mi ho můžeš vykouřit, kočičko... " řekl a vytáhl ze slipů svůj naběhlý klacek.
Stál mu mezi stehny dobrých dvacet centimetrů a jeho žalud byl z části kryt tmavohnědou předkožkou.
Začala jsem se klepat strachy a stáhla se do kouta kabiny.
Když to uviděl, trochu přibrzdil a chytil mne za rameno.
"Tak dělej potvoro, myslíš si, že se tady jen tak předvádím pro tvoje potěšení ?! " vykřikl a strhl mne na sebe.