eerotika

Tuesday, July 24, 2007

Přitáhl jsem ji

jednou rukou ještě víc k sobě a druhou jí zezadu zajel mezi její roztažené půlky.
Když jsem jí pronikl prstem do její kakaové dirky, začala křičet a kousat mne do ramen. Několikrát jsem do ní přirazil svým klackem a potom ji překulil zpět na záda.
Povytáhl jsem penis z její zmáčené kundičky a začal žaludem kroužit mezi jejími závojíčky. Zmítala se slastí pode mnou a její břicho se vší silou vrhlo proti mému potěšení.
Nadzvedl jsem ji do mostu, sevřel rukama pod jejím zadkem a narazil si její píču na svůj penis.
Zůstala mi viset v rukou a její sténání a chvění těla mi dávalo najevo, že je na vrcholu a ponechává mne, abych se uspokojil.
Najížděl jsem tvrdě do její rozpálené jeskyně a netrvalo dlouho a ucítil jsem známé poškubávání ve svém klacku.
Bez skrupulí jsem do ní nastříkal znovu své semeno a potom ulehl vedle ní.
Těžce jsme oba oddychovali a vzpamatovávali se z té divoké jízdy.
Kdesi pod námi slavila společnost Nový rok. My jej oslavili po svém a naše půlnoční mrdačka měla tu noc ještě několik pokračování.