eerotika

Friday, July 20, 2007

Byla poměrně úzká a šlo to ztěžka.

Musel jsem ho několikrát trochu povytáhnout a zajíždět znovu a hloub.
Její pevné sevření mne silně dráždilo a já prudce narazil na dno její svatyně.
Vykřikla a obejmula mne koleny kolem slabin.
Opřel jsem se rukama do polštáře za její hlavou a začal mrdat dívčí tělo pode mnou.
Odpověděla mohutnými přírazy na mého ptáka, který v její kundě vzrušením stále sílil a rostl.
Cítil jsem že budu hotov a tak jsem několikrát tvrdě najel do její pochvy.
Při každém naražení se z jejích pootevřených úst ozval dlouhý sten, který přešel v zavytí v okamžiku, kdy z mého klacku vystříkl proud semene do její kundičky.
Několika tahy jsem do ní napumpoval celou svoji dávku a padl na její štíhlé tělo.
Klacek jsem nechal zabořený v její svatyňce a pozoroval, jak její pochva cuká vzrušením.
Přetočil jsem se na záda, takže mi ležela na prsou a pomalu jsem začal znovu najíždět na její klín.
Nadzvedla se a sama začala sjíždět můj ocas.