eerotika

Tuesday, July 17, 2007

Musím ti to udělat !

Seděli jsme proti sobě a nezakrytě po sobě jeli.
Byl Silvestr a ta zábava se opravdu vydařila. Už se blížila půlnoc a všichni jsme byli pěkně odvázaní.
Seděla u stolu proti mně a i když jsme se do té doby neznali, rozhodl jsem se, že jí tu noc přeříznu.
Myslím, že měla stejné chutě, protože jí vůbec nevadilo, když jsem jí pod stolem zajel kolenem mezi nohy.
Naopak, pevně je stiskla k sobě a začala se otírat o moje. Těsně před půlnocí jsem jí vyzval k tanci a na parketu jí pevně přitiskl k sobě.
Ozvaly se údery hodin, označující Nový rok a v sále zhasli.
Zavrtal jsem jazyk mezi její zuby a ona se ke mně přisála. Odtrhl jsem se a zašeptal:
"Pojď nahoru, musím ti to udělat... "
Ještě ve tmě mi zajela rukou mezi nohy a napínající se pytel ji přesvědčil o tom, že to myslím vážně.
"Tak pojď... " odpověděla a za pár minut jsme otvírali dveře hotelového pokoje.
Doslova v letu jsme ze sebe shazovali oblečení a nakonec oba nazí padli na širokou manželskou postel.
Začal jsem ji líbat otevřenými ústy a hladit její ještě téměř dětské kozy. Roztáhla nohy a přitiskla mne k sobě.
Chvilku jsem naběhlým řemenem hledal vstup do její kundičky a potom už jsem cítil jak do ní pronikám.