eerotika

Thursday, July 26, 2007

Spadla jsem mu tváří do klína a tak mne mohl lehce chytit za vlasy.
Viděla jsem, že je zle.
Snad, když mu to udělám pusou, nechá mne být, pomyslela jsem si a uchopila jeho žilnatý kyj. Pohodlně se rozvalil, jednu ruku na volantu, druhou stále držel mojí hlavu.
S odporem jsem vsunula jeho žalud mezi rty a olízla ho u jeho kořene.
Chutnal slaně a byl cítit zbytky semene, které jsem teď byla nucena očistit.
"No vidíš, že to jde... " s rozkoší řekl a začal pohybovat mojí hlavou nahoru a dolů po svém penisu.
V touze co nejrychleji se se svým údělem vypořádat jsem začala hladit jeho naběhlý pytel a masírovat tvrdá varlata.
Mé rty pravidelně sjížděly přes kořen jeho žaludu a on mi vždy narazil hlavu co nejvíce na penis, takže jsem jej cítila až kdesi hluboko v hrdle.
Náhle jsem ucítila, že jeho klacek mohutní a začíná se chvět přicházejícím orgasmem.
Snažila jsem se uhnout obličejem, ale nenechal mne a naopak si mne rukou přirazil hluboko do klína.