eerotika

Sunday, July 29, 2007

"Prosím, nech mne, pusť mne... " žadonila jsem a sevřela pevně kolena k sobě.
Strašlivá facka mi byla odpovědí.
Vzápětí vrazil ruce mezi má chvějící se stehna a rozpáčil je od sebe.
Moje kundička porostlá rezavými chloupky jej uvedla do tranzu.
Přiklekl moje kalhoty, které teď byly vlastně také pouty a nadzvedl mne za zadek k sobě.
Nasadil svůj penis k mojí svatyňce a jedním strkem rozrazil závojíčky a můj vchod.
Křičela jsem bolestí a tak mi zakryl jednou rukou ústa a druhou začal zpracovávat moje kozy.
Přitom ale tvrdě a nekompromisně mrdal mojí kundičku.
Sténala jsem a uhýbala pánví před jeho ptákem jak to šlo.
Měl mne ale pevně naraženou na kůlu a já svými pohyby způsobila jen to, že mne jeho masitý pyj začal vzrušovat a mé uhýbavé pohyby se změnily v prudké narážení na jeho klín. Už jsem nekřičela bolestí, ale sténala v přicházející rozkoši.
"No vidíš, že to jde." vzdychal slastně a nadzvedl si moji pánev výš do svého klína.
Teď jsem byla opravdu nabodnutá na jeho klacku, který mne úplně celou vyplňoval a roztahoval stěny mé pochvy.