eerotika

Monday, October 06, 2008

Soulož po telefonu


Kecali jsme už asi deset minut a já na ní dostával čím dál tím větší chuť.
"Hele Dano, pamatuješ si ještě, když jsem tě naposled objímal ?" začal jsem do telefonu úplně z jiného konce.
"No to už je hodně dávno... " ozvalo se ze sluchátka.
"A víš co bylo potom ?" zkoušel jsem jí.
Polknutí a ticho.
"Jak jsem ti začal rozepínat tu halenku... "
"Nech toho... "
"Proč ? Měla jsi krásně hebkou kůži... "
"Neblázni... "
"Cítíš ještě mou ruku ?"
"Běhá mi mráz po zádech... "
"Krásně, viď."
"Ne... " chtěla něco říci.
"Už jsem jí sundal. Máš nádherný prsa... "
"Ještě teď cítím, jak je líbáš."
"Mazlím se s bradavkou. Krásně tě to vzrušuje... "
"Prosím tě... "
"Strašně tě chci... cítíš jak tě chci ?"
"Mám zavřené oči, ale cítím to, když si prsty přejedu po stehnech."
"Já vím, stáhnu ti džíny... "
"Mám tam horko... "
"Chceš mne taky, počkej, vyndám ho."
"Hraj si a povídej."
"Máš kouzelný chloupky, čechrej si je... "
"Dělám to, hraju si s ní... a ty ?"
"Čeká tu na tebe... "
"Je zase tak pevnej ?"
"Celej nažhavenej, kouká mu hnědá hlavička."
"Cítím, jak ho nasazuješ... "
"To jsou prsty a jazyk, kterým ti lížu kundičku."
"Prosím, prosím, kde jsi ?"
"Daleko, miláčku, dělej, strč si je tam."
"Mám... božíčku to je nádhera... "
"Vidíš, teď jsem ti tam vklouznul, celá se chvěješ."
"Vlhnu, jsem celá mokrá jak ve mně jezdíš... "
"A nezapomeň na kozičky, jak ti je silně hnětu... "
"To je nádhera... asi se zblázním."
"No vidíš, a nechtěla jsi, a já teď myslím na tvá stehna, jak mne pevně svírají v bocích... "
"Ah, aahh... "
"Ty už budeš, viď? Tak já taky zrychlím. Teď mi krásně hladíš koule... dám ti ho do pusy."
"Ááááhhhh... dělej, prosím tě dělej... "
"Už budu miláčku, ještě, ještě, teď... stříkám to do tebe."
Ve sluchátku se ozvalo jen jakési praskání.
"Jsi tam... Dano... " ptám se a chytám sperma do kapesníku.
"Jjoo, to bylo šílený... " ozvalo se.
"Jen jsem se chtěl připomenout... "
"To ses teda připoměl... "
"A ?" ptám se.
"Kde jsi ?"
"Půlhodiny od tebe."
"Přijeď... " říká prosebně.
"Ale úplně tě ušoustám. Mám na tebe pořád chuť."
"Umrdej mně, budu hrozně šťastná... " přiznává se.
"Jedu... " odpovím a pokládám sluchátko.