eerotika

Thursday, June 04, 2009

"Tak se svlíkni a zalez do postele, já se zatím opláchnu." řekl jsem a zapadl do koupelny.
Vydrbal jsem se a potom se vrátil do pokoje.
Byla až po bradu přikrytá a když mne viděla nahého ve dveřích, začala drkotat bradou, jen se rozbrečet.
Trochu mne to namíchlo a strhl jsem z ní deku.
Bleskově si přikryla rukama kozy a klín, stehna sevřená pevně u sebe.
"Takhle ti mám dělat dítě ?" už jsem se neudržel a vyjel na ní.
"To si to mám udělat do dlaně a natřít tě s tím ? Nebo jak si to představuješ ?"
Začala brečet.
"Ty jsi sprostej, hnusnej, já už to nechci... " snažila se zvednout a utéct.
Hodil jsem jí zpátky na postel.
Snažila se mně odstrčit, kopala a zmítala se v mém objetí, ale já ji držel pevně, ošahával ji kde to šlo, na kozách, v rozkroku, tisknul jsem ocas na její zadek, prostě jsem se snažil jí ukázat, co je to vlastně chlapské tělo.
Po chvíli už nemohla a vzdala to.
Z jejích očí tekly slzy a ležela tam přede mnou jak prvnička po znásilnění.
Bylo mi jí trochu líto.
Klekl jsem si těsně k jejímu obličeji, aby dobře viděla můj ocas naběhlý předchozím vzrušujícím bojem.
Skoro vyděšeně se dívala na ten řemen.
Vzal jsem její ruku a dal si ji na ohon.
Poslušně jej jemně uchopila.
Sjel jsem jí dlaní po oddechujícím plochém břichu až ke kundě a pohladil jemně její stehno.
"Prosím, prosím, Pavlíku... ne... nedělej to." zašeptala a strachy sevřela pevně můj ocas.
"Teď už musím..musím ti to udělat... " řekl jsem a zajel jí rukou mezi sevřená stehna.
"Já už opravdu nechci, prosím... " naposled zaprotestovala a trhla dlaní.
Snad, že jsem byl už tak vzrušený, proud lepkavého semene mi vylétl z ocasu rovnou na její tvář.
Zaječela.
"Ty jsi zrovna takový jako všichni chlapi,já tě nechci ani vidět... " křičela a znovu se pokusila o útěk.
Naštval jsem se doopravdy.
"Ty káčo ! Vytáhneš mne v noci z postele, mám poslouchat tvý kecy o dítěti a potom cukáš ? Mohla jsi to mít už za sebou, náno... " ječel jsem teď já a strhl ji pod sebe.
Plácla sebou na břicho a já jí pevně chytil za boky.
"Nechtěla jsi to normálně zepředu, tak tě zmrdám takhle. A řvi si jak chceš... " zařval jsem na ní a vrazil jí ruku mezi stehna.
Nahmátl jsem její jeskyňku a otevřel jí prsty násilím.
Hned potom jsem jí zajel ptákem, který mi po tom extempore kupodivu nezvadl, mezi půlky.
Začala křičet a házet sebou.
Držel jsem jí ale pevně a tlačil se stále hloub do její kundy.
Byla suchá jak troud a muselo jí to pěkně bolet.
Její problém, měla si dát říct.
Zarazil jsem ocas až na dno a chytil jí za vlasy.
Začal jsem jí ostře mrdat a přitom jí hlavu táhnul dozadu, aby byla pěkně prohnutá.
Křičela nechutí i zoufalstvím.